lördag 20 november 2021

3 Evenemang i Kalmar

 Vaknade och tittade på mobilen. OJ, var det idag. 

Kl 10.00 skulle eventetCito gå av stapeln. Förberedd och fullt inställd på att delta vid den tiden. Va? ingen är här!! Kolla koordinaterna och det visade sig vara på helt fel ställe. Bort till Jutnabben för att ta soppåse och griptång för att städa. Vi går mot slutgömman för Tortuga där någon redan fått ihop koordinaterna. 

Medan vi loggade och städade kunde jag också logga en städcache i Washington . Lite coolt att ha varit i Washington och loggat. 

När vi kom tillbaka var grillen tänd och korvar placerade, Nytt event kl 11. 00 Grillevent startade. Här fanns det massor med TB att fota som jag så småningom lade in som discovered. 

Kl 17 startade nästa event: Kalmar Community Celebration Event, Här kom jag lite sent och missade en tipsrunda som handlade om eventskaparen Malin78. 

Under denna dagen träffade jag nya bekantskaper. bexelevs, McGyver72, och från Göteborg som jag loggade slutgömman på Kalmar Foto 1 tillsammans med 

Träffade även EMSliten som kom från Norrköping.  

I samband Kalmar Community Celebration Event Släpptes en cache After Event som blev min andra FTF. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar